Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου λαμβάνεις ένα e-mail επιβεβαίωσής της και σου δίνει έναν σχετικό σύνδεσμο ώστε να παρακολουθήσεις την πορεία της.
Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου, τι πρέπει να κάνω;
Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα των 5 εργάσιμων ημερών, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μέσω e-mail στο customercare@altershops.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 6814000 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 21:00 και Σάββατο 10:00 - 15:00) για να διερευνήσουμε το ζήτημα εκτενέστερα.
Τι γίνεται στην περίπτωση απουσίας μου κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας;
Αν το προϊόν φτάσει στην διεύθυνση αποστολής που έχεις δηλώσει και απουσιάζεις, τότε η εταιρεία courier θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, να σου παραδώσει την παραγγελία σου. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί, τότε η παραγγελία σου θα επιστραφεί σε εμάς και θα καταχωρηθεί στο σύστημα μας ως Άρνηση παραλαβής.
Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;
Η ALTERSHOPS συνεργάζεται με την Γενική Ταχυδρομική.
Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιό κόστος;
Οι αποστολές πραγματοποιούνται ως εξής:
- Στα μεγάλα αστικά κέντρα (χερσαίοι προορισμοί) πραγματοποιούνται σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες.
- Στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος (νησιωτικοί προορισμοί & δυσπρόσιτες περιοχές) πραγματοποιούνται σε 2 με 4 εργάσιμες ημέρες
Το κόστος της μεταφοράς για την αποστολή των προϊόντων ανέρχεται στα 2.50€. Για αγορές άνω των 70€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
* Οι αποστολές για Κύπρο στέλνονται κάθε Τρίτη και Παρασκευή. Ο χρόνος παράδοσης είναι 7-10 εργάσιμες ημέρες.
Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;
Σε αυτή την περίπτωση επικοινώνησε μαζί μας μέσω e-mail στο customercare@altershops.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 210 6814000 για την επίλυση του προβλήματος.
Με ενημερώσατε ότι παρόλο που έγινε επιβεβαίωση της παραγγελίας μου, δεν υπάρχει απόθεμα. Γιατί;
Παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την της παραγγελία σου έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα για το συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη ή/και τα καταστήματά μας, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση, που θα οφείλεται σε τεχνικό λάθος, υποχρεούμαστε να σου προτείνουμε ένα εναλλακτικό προϊόν, ή να ακυρώσουμε την παραγγελία και να σου επιστρέψουμε τα χρήματα χωρίς καμία δική σου επιβάρυνση.
Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
- Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ
- Μέσω τηλεφώνου στο 210 6814000 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 20:00 και Σάββατο 10:00 - 15:00)
- Μέσω e-mail στο customercare@altershops.gr