Αποστολές & Παράδοση

Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου λαμβάνεις ένα e-mail επιβεβαίωσής της και σου δίνει έναν σχετικό σύνδεσμο ώστε να παρακολουθήσεις την πορεία της.

Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου, τι πρέπει να κάνω;

Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα των 5 εργάσιμων ημερών, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μέσω e-mail στο customercare@altershops.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 6814000 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 18:00) για να διερευνήσουμε το ζήτημα εκτενέστερα.

Τι γίνεται στην περίπτωση απουσίας μου κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας;

Αν το προϊόν φτάσει στην διεύθυνση αποστολής που έχεις δηλώσει και απουσιάζεις, τότε η εταιρεία courier θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, να σου παραδώσει την παραγγελία σου. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί, τότε η παραγγελία σου θα επιστραφεί σε εμάς και θα καταχωρηθεί στο σύστημα μας ως Άρνηση παραλαβής.

Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;

Η ALTERSHOPS συνεργάζεται με την Γενική Ταχυδρομική και την Speedex.

Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιό κόστος;

Οι αποστολές πραγματοποιούνται ως εξής:

  • Στα μεγάλα αστικά κέντρα (χερσαίοι προορισμοί) πραγματοποιούνται σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες.
  • Στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος (νησιωτικοί προορισμοί & δυσπρόσιτες περιοχές) πραγματοποιούνται σε 3 με 5 εργάσιμες ημέρες

Το κόστος της μεταφοράς για την αποστολή των προϊόντων ανέρχεται στα 2.50€. Για αγορές άνω των 70€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν. 

* Οι αποστολές για Κύπρο στέλνονται κάθε Τρίτη και Παρασκευή. Ο χρόνος παράδοσης είναι 7-10 εργάσιμες ημέρες. 

Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;

Σε αυτή την περίπτωση επικοινώνησε μαζί μας μέσω e-mail στο customercare@altershops.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 210 6814000 για την επίλυση του προβλήματος.

Με ενημερώσατε ότι παρόλο που έγινε επιβεβαίωση της παραγγελίας μου, δεν υπάρχει απόθεμα. Γιατί; 

Παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την της παραγγελία σου έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα για το συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη ή/και τα καταστήματά μας, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση, που θα οφείλεται σε τεχνικό λάθος, υποχρεούμαστε να σου προτείνουμε ένα εναλλακτικό προϊόν, ή να ακυρώσουμε την παραγγελία και να σου επιστρέψουμε τα χρήματα χωρίς καμία δική σου επιβάρυνση.

Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ
  • Μέσω τηλεφώνου στο 210 6814000 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 – 18:00)
  • Μέσω e-mail στο customercare@altershops.gr

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σου στο site, αλλά και τις υπηρεσίες μας, αναλύοντας την περιήγησή σου στον ιστότοπό μας. Αν συνεχίσεις την περιήγηση, θεωρούμε ότι αποδέχεσαι τη χρήση τους.

Το προϊόν προστέθηκε στην wishlist