Πώς κάνω παραγγελία ηλεκτρονικά;
Αφού επιλέξεις και δεις αναλυτικά τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν, τα προσθέτεις στο καλάθι. Για να δεις το καλάθι σου και να προχωρήσεις στην ολοκλήρωση της παραγγελίας, κάνεις click στο εικονίδιο του καλαθιού που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη.
Έχεις την δυνατότητα να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχεις λογαριασμό μέσω αυτού, απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σου. Φυσικά έχεις την επιλογή να δημιουργήσεις εκ νέου λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία με εγγραφή κατευθείαν στο site ή μέσω του Facebook. Εφόσον ολοκληρώσεις την εγγραφή σου, ακολουθείς τα βήματα του checkout και επιλέγεις τρόπο πληρωμής και αποστολής μέσω της πλατφόρμας. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη του καλαθιού σου και όλες τις απαραίτητες λοιπές πληροφορίες.
Μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έκανα;
Εάν θέλεις να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις κάποιο προϊόν από την παραγγελία που μόλις πραγματοποίησες, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω e-mail στο customercare@altershops.gr είτε να μας καλέσεις στο 210 6814000. Η διαδικασία αυτή μπορεί πραγματοποιηθεί εντός 3 ωρών από την επιβεβαίωση της αρχικής παραγγελίας και όχι αργότερα.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Η εταιρεία ALTERSHOPS, σου δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσεις την παραγγελία σου εφόσον δεν έχουν παρέλθει παραπάνω από 3 ώρες από την ώρα που την πραγματοποίησες. Αυτό σημαίνει πως μια παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί εφόσον δεν έχει φτάσει στο στάδιο της συσκευασίας και της αποστολής. Για να πραγματοποιηθεί η ακύρωση θα χρειαστεί να μας στείλεις ένα e-mail στο customercare@altershops.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σου και τον αριθμό της παραγγελίας ή να μας καλέσεις στο 210 6814000.
Τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες προϊόντων;
H διαθεσιμότητα εμφανίζεται στην σελίδα του προϊόντος.
Το προϊόν μπορεί να είναι:
- Άμεσα διαθέσιμο. Διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά
- Χαμηλό Απόθεμα. Το προϊόν είναι διαθέσιμο για ηλεκτρονική αγορά αλλά έχει περιορισμένη διαθεσιμότητα και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας σε περίπτωση εξάντλησης του αποθέματος.
- O συνδυασμός αυτός εξαντλήθηκε. Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στον συγκεκριμένο συνδυασμό χρώματος-μεγέθους.
Επίσης, σε κάποια προϊόντα υπάρχει η παρακάτω ένδειξη:
- Πολύ χαμηλό απόθεμα. Μπορείς να προχωρήσεις σε αγορά, αλλά η παραγγελία σου υπόκειται σε επιβεβαίωση! Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να έρθεις σε επαφή με την εταιρεία στο τηλέφωνο 210 6814000.
Με ενημερώσατε ότι παρόλο που έγινε επιβεβαίωση της παραγγελίας μου, δεν υπάρχει απόθεμα. Γιατί;
Παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την της παραγγελίας σου έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα για το συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη ή/και τα καταστήματά μας, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Σε αυτή περίπτωση, υποχρεούμαστε να σου προτείνουμε ένα εναλλακτικό προϊόν, ή να ακυρώσουμε την παραγγελία και να σου επιστρέψουμε τα χρήματα σε διάστημα 10 εργάσιμων ημερών χωρίς καμία δική σου επιβάρυνση.
Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;
Μπορείς να αποθηκεύσεις προϊόντα, οργανωμένα σε φακέλους, στη σελίδα "Λίστες επιθυμιών" ώστε να τα βρίσκεις εύκολα και γρήγορα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η wishlist εμφανίζεται σε συνδεδεμένους στο προφίλ τους χρήστες σε όλες τις σελίδες προϊόντων και στο καλάθι αγορών.