Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών της εταιρείας σας;
Η ALTERSHOPS σου παρέχει τη δυνατότητα να επιστρέψεις δωρεάν* (δεν ισχύει για παραγγελίες στην Κύπρο, όπου επιβαρύνεται ο πελάτης τα μεταφορικά επιστροφής) κάποιο προϊόν, ώστε να το αλλάξεις με κάποιο άλλο που θα επιλέξεις, μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία που το παρέλαβες. Οι αλλαγές με άλλα προϊόντα γίνονται σύμφωνα με την τρέχουσα τιμή των προϊόντων. Προτού προχωρήσεις με την επιστροφή σου θα πρέπει να αποστείλεις ένα αίτημα, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής που θα βρεις εδώ
*Καμία επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή, εάν δεν ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία και εάν ο καταναλωτής δεν λάβει επιβεβαίωση από το τμήμα επιστροφών.
*Δεν ισχύει για περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων.
Εφόσον επικοινωνήσουμε μαζί σου για την έγκριση της επιστροφής σου, έχεις τις εξής επιλογές:
- Πίστωση. Πίστωση στο λογαριασμό που έχεις δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Το ποσό που αντιστοιχεί στο προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις θα καταχωρηθεί στον λογαριασμό σου, με σκοπό να το χρησιμοποιήσεις σε επόμενη σου αγορά. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλάβουμε την επιστροφή σου και λάβεις τηλεφωνική ενημέρωση από το τμήμα επιστροφών μας και πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 6 μηνών.
- Αλλαγή με άλλο προϊόν. Κατά την συμπλήρωση της φόρμας επιστροφής ενημέρωσε μας για το προϊόν με το οποίο επιθυμείς να γίνει η αλλαγή. Εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο θα προχωρήσουμε σε δέσμευση και αποστολή του, εντός 5 εργάσιμων ημερών μετά την παραλαβή του επιστρεφόμενου προϊόντος.
- Επιστροφή χρημάτων. Επιστροφή των χρημάτων σου γίνεται σε διάστημα 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή σου στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας δηλώσεις ή στο λογαριασμό PayPal από τον οποίο έγινε η πληρωμή. Εάν έχεις πραγματοποιήσει αγορά με πιστωτική κάρτα, το ποσό θα επιστραφεί στην κάρτα που χρησιμοποίησες. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων ο πελάτης χρεώνεται τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Το ποσό που επιστρέφετε είναι το κόστος του προϊόντος και όχι το συνολικό κόστος της παραγγελίας, η οποία ενδέχεται να περιέχει και έξοδα αποστολής και έξοδα αντικαταβολής. Για την επιστροφή χρημάτων είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής (Ενδέχεται να υπάρξουν χρεώσεις διατραπεζικών συναλλαγών σε λογαριασμούς εκτός EUROBANK που επιβαρύνεται ο πελάτης).
Προσοχή:
- Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή μια επιστροφή, είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη αρχική του κατάσταση μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια). Το κουτί του προϊόντος θα πρέπει και αυτό να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, χωρίς οποιαδήποτε σημάδια φθοράς. Στην περίπτωση που το προϊόν έχει υποστεί μεταποίηση η φθορά η το κουτί έχει παραμορφωθεί, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή και το πακέτο θα επιστρέφεται στον καταναλωτή. Για την αποφυγή αντίστοιχων προβλημάτων θα πρέπει το κουτί των υποδημάτων και οποιοδήποτε άλλο προϊόν να συσκευάζεται σε πλαστική σακούλα κατά την επιστροφή του στην εταιρείας μας.
- Η δέσμευση ενός προϊόντος ισχύει για 14 ημέρες. Εάν εντός αυτού του χρονικού ορίου δεν έχει παραληφθεί το αρχικό προϊόν, τότε θα γίνεται αποδέσμευση αυτού που έχει ζητηθεί.
- Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή μια επιστροφή, θα πρέπει ο πελάτης να χρεωθεί τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.
- Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν, κάλτσες, εσώρουχα και σκουλαρίκια. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στις αποθήκες της ALTERSHOPS υπόκεινται σε σχολαστικό ποιοτικό έλεγχο.
- Επιστροφή χρημάτων δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί σε περίπτωση που μερικό ή όλο το ποσό έχει εξοφληθεί με χρήση πιστωτικού κουπονιού.
Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;
Για κάθε αγορά που πραγματοποιείς στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δικαιούσαι 1 δωρεάν επιστροφή*. Στην περίπτωση που επιστρέψεις κάποιο προϊόν και παραλάβεις το καινούριο, εάν χρειαστείς ξανά αλλαγή θα πρέπει να επιβαρυνθείς το κόστος της μεταφοράς στην εταιρεία μας.
*Η δυνατότητα της μία δωρεάν επιστροφής, ισχύει για παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί εντός Ελλάδος και μόνο για περιπτώσεις αλλαγής. Δεν ισχύει για περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων. Αφορά μεταφορές που γίνονται ΜΌΝΟ μέσω των συνεργαζόμενων εταιριών courrier με την ALTERSHOPS.
Διαδικασία Επιστροφής
Μόλις εγκρίνουμε την επιστροφή σου θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με την εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε και θα κανονίσουμε την συλλογή του προϊόντος που θέλεις να επιστρέψεις από τον χώρο που θα μας δηλώσεις. Εάν για οποιοδήποτε λόγο ένα πακέτο σταλεί στην αποθήκη μας χωρίς την έγκριση του τμήματος επιστροφών και χωρίς να έχει προηγηθεί η προαναφερθείσα διαδικασία, το πακέτο θα επιστρέφεται στον καταναλωτή και η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.
Προσοχή:
Η διαδικασία επιστροφών της εταιρείας μας, προστατεύει τον καταναλωτή από τυχόν λάθη αλλά και από τον κίνδυνο να χαθεί κάποιο πακέτο η να καθυστερήσει αδικαιολόγητα η επιστροφή του. Οποιαδήποτε επιστροφή εκτός του συστήματος μας, δεν θα γίνεται δεκτή, ενώ η AlterShops δεν θα φέρει καμία ευθύνη εφόσον δεν θα έχει πραγματοποιηθεί η σειρά ενεργειών, όπως περιγράφεται παραπάνω.
Σε περίπτωση που επέλεξες κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφεις, καθώς και στην περίπτωση αδυναμίας παράδοσης του δέματος στον χώρο μας για οποιοδήποτε λόγο, το δέμα θα επιστρέφεται σε εσάς καθώς δεν γίνεται να το παραλάβουμε από το εκάστοτε κατάστημα της μεταφορικής που διαλέξατε.
Σε περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας η ALTERSHOPS δεσμεύεται να αποστείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που μας έχεις ορίσει για την παραλαβή της παραγγελίας σου χωρίς καμία δική σου επιβάρυνση.
Η ALTERSHOPS θέλοντας να σου προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, σου δίνει το δικαίωμα να υποβάλεις οποιοδήποτε παράπονό η σχόλιο σου αφορά την διαδικασία παράδοσης και παραλαβής της παραγγελίας σου ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα επικοινωνίας που θα βρείς εδώ.
Πώς θα γνωρίζω ότι έχει γίνει παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος;
Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας και αφού επεξεργαστούμε την επιστροφής σου, θα σε ενημερώσουμε τηλεφωνικά.
Πατήστε εδώ για τη Φόρμα Επιστροφής
* Οι όροι και η πολιτική επιστροφών μπορεί να αλλάξουν χωρίς ειδοποίηση.